»Javni prevoz je še vedno nekonkurenčen, zato so prebivalci ruralnih in suburbanih naselij večinoma obsojeni na avtomobile. To se kaže prav v teh dneh.«
»Marsikje v marsikaterem okolju je zadeva takšna, da si mora prebivalstvo kupiti avtomobil. Se pravi, da so prisiljeni v nakup avtomobila, in strošek za avtomobil je seveda velik.«
»Ker gre za okoljski davek, bi smeli pričakovati, da bodo ta denar raje uporabili za razvoj v Sloveniji izrazito podhranjenega javnega prevoza, ne pa da se spodbuja nakupovanje novih avtomobilov.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Cilj je spodbujanje uporabe javnega prevoza in omogočiti zlasti družinam oziroma skupinam z otroki, da lahko potujejo na izlete ali počitnice ugodneje kot z osebnim avtomobilom.«
»Gre za več kot 30 linij, ki jih organiziramo lokalne skupnosti, razvojne agencije, turizmi, tako da lahko mirno rečem, da je, ob upoštevanju dejstva, da je nekaj tudi javnega prevoza, človek v Julijskih Alpah brez lastnega avtomobila popolnoma mobilen.«
»Tak način izplačevanja stroškov je 'subvencija umazanim vrstam prevoza, denimo avtomobilom'.«
»Načrtovana je začasna evakuacija prebivalcev štirih naselij – to je več kot 2000 ljudi.«
»Naš izračun je pokazal, da bi tukaj bila tudi vožnja z avtomobilom precej ugodnejša, kar se tiče ogljičnega odtisa, finančno pa sploh.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju